Begrænsning af sending af e-mail
Fra : Kjeld Andersen

Dato : 09-01-10 22:27

Hej, jeg mangler et godt råd.
Jeg vil gerne oprette nogle e-mail konti på min server som jeg vil sende
mails til og som skal kunne svare mig og sende mails, men kun til min
adresse.
Der skal anvendes outlook express

Hvad gør jeg?
På forhånd tak
Kjld Andersen

Fra : Ole C

Dato : 09-01-10 23:28

Kjeld Andersen skrev blandt andet:

> Hej, jeg mangler et godt råd.
> Jeg vil gerne oprette nogle e-mail konti på min server

"Din" server - eller TDC's?
Hvis du oprette flere mailkonti hos TDC, er de ikke "ægte", men alias'er,
som altså i virkeligheden er den samme adresse.

> som jeg vil
> sende mails til og som skal kunne svare mig og sende mails, men kun
> til min adresse.
> Der skal anvendes outlook express
>
> Hvad gør jeg?

Lyder sært - men man kan da lave mange ting med
Funktioner>Meddelelsesregler....

--
vh
Ole C

Fra : Kjeld Andersen

Dato : 10-01-10 00:28

Det er min server, og sagen er jeg vil kunne sende informationer til en
række maskiner som er koblet til nettet og fra maskinerne skal der sendes en
mail til mig om status etc.
Samtidig skal det ikke være muligt for operatøreren at sende mails til andre
fra computeren