Newsscript!
Fra : Yasser

Dato : 09-01-10 13:41

Hej folkens ..

Jeg er igang med at bygge en flot og fed side, men der kræves
self. nogle fede effekter for at pimpe bestemt forsiden op!

Og da jeg har allerede et phpnews system ... som jeg selv lavet,
mangler jeg bare en fed javascript der kan give fede effekt ..

Hmm.. kigget hist og pist, så fandt jeg noget a :
http://www.alkarbalaeia.net/

nu det en hjemmeside som jeg selv ikke forstår noget af, men
mening er at vise den nyhedsscript de bruger oppe i toppen ..

er der nogle der kan/kender noget lignende?
Nu er det viste et billednewssytem .. det må gerne bare være
tekst

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-01-10 13:56

Yasser skrev:
> [...]
>
> Og da jeg har allerede et phpnews system ... som jeg selv lavet,
> mangler jeg bare en fed javascript der kan give fede effekt ..

Hej manner ...

Hvad er det egentlig du har på hjerte, som
trænger til så megen smørelse?

Med andre ord, kom med et link til den side du
har, så er det noget lettere at komme med råd
til hvad du kan gøre for at lave den flot.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Yasser

Dato : 10-01-10 17:57

Thats the problem!
Jeg har den ikke på en server endnu ..
men som retter sagt.. så mangler jeg en pæn og flot newhedsscript ..
der pimper siden op?

har du måske noget af den slags?

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-01-10 19:08

Yasser skrev:
> Thats the problem!
> Jeg har den ikke på en server endnu ..
> men som retter sagt.. så mangler jeg en pæn og flot newhedsscript ..
> der pimper siden op?

Hvad mener du overhovedet med
"newhedsscript". Og hvilke
nyheder skal der være tale om,
nyheder, du selv skriver eller
nyheder du henter fra andre kilder?

I sidste fald skal du nok lede efter
et script, der kan vise RSS-filer
på din side.

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk
..

Fra : Anders M

Dato : 17-01-10 17:47

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]

Han skriver, at det er et PHP newssystem, så det er nok hvad vi skal gå
ud fra. Det er vel den forkerte gruppe der er blevet spurgt i..

Men som du sikkert allerede ved, henter man dataene fra databasen:

$result = mysql_query("SELECT * FROM database WHERE kriterie order by
date LIMIT 0,hvor mange vil du have ud");

while($row = mysql_fetch_array($result))
{
echo '<a href="link">...';
}

det er vel noget i den stil du fisker efter?

Mvh ANders

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-01-10 22:01

Yasser skrev:

> men der kræves self. nogle fede effekter for at
> pimpe bestemt forsiden op!

Kan du ikke lægge siden ud og sende et link til
den? På den måde er det meget nemmere for
andre at vurdere hvad der skal til.

Det er ikke altid der skal "fede" effekter til - det er
som om du vil have noget der bevæger sig, eller
noget der ligner det du kom med på

> http://www.alkarbalaeia.net/

Normalt er det indholdet der skal være interessant
nok til at folk kommer på din side - og er det ikke
det, hjælper det ikke med fede effekter.

Vi kender heller ikke målgruppen til din side - du er
nødt til at komme med noget mere for at vi kan
vurdere hvad der skal til.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk