Windows 7 64 bit og MS Frontpage 2003?
Fra : Jon-Inge K

Dato : 07-01-10 18:08

Er Windows 7 64 bit og MS Frontpage 2003 kompatible med hverandre? Altså,
funker Frontpage 2003 på 64 bit Win 7?

Når jeg googler på dette, får jeg opp forskjellige resultater. Noen sier det
går fint, mens andre rapporterer problemer?

--
Jon-Inge K

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-10 19:47

Jon-Inge K wrote:
> [...]
>
> Når jeg googler på dette, får jeg opp forskjellige resultater. Noen
> sier det går fint, mens andre rapporterer problemer?

Prøv dog selv

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-01-10 20:57

<Just> skrev i meddelelsen

> Prøv dog selv

Måske ikke just det rigtige svar - det er sin sag at skulle installere et
nyt styresystem og med 64 bit, så det er fornuftigt at man spørger før man
gør det, da det tager lang tid at installere noget sådant.

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 08:20

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> installere et nyt styresystem og med 64 bit, så det er fornuftigt at
> man spørger før man gør det, da det tager lang tid at installere

Så går tiden med det og man lærer en hulens masse

Fra : Jon-Inge K

Dato : 10-01-10 09:36

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i melding

> [...]
> nyt styresystem og med 64 bit, så det er fornuftigt at man spørger før man
> gør det, da det tager lang tid at installere noget sådant.

Nettopp Det er jo derfor jeg spør, siden dette er en Frontpage gruppe.
Noen her må da ha erfaringer md FP og Win 7 - 64 bit?

--
Jon-Inge K

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-01-10 13:55

"Jon-Inge K" <jik@home.org> skrev :

>Nettopp Det er jo derfor jeg spør, siden dette er en Frontpage gruppe.
>Noen her må da ha erfaringer md FP og Win 7 - 64 bit?

Hent Windows 7 Upgrade Advisor, den kan fortælle dig om den kan
køre på Windows 7, hvis du ellers har FP installeret i dit
nuværende system.

Iøvrigt er FP jo i dag et forældet program, du bør overveje at gå
over til en af afløserne.

http://office.microsoft.com/da-dk/frontpage/FX100743231030.aspx

http://www.microsoft.com/Expression/products/Web_Overview.aspx

http://www.microsoft.com/expression/try-it/Default.aspx#PageTop

Sharepoint Designer er endda gratis.
http://office.microsoft.com/da-dk/sharepointdesigner/FX100487631030.aspx
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Dag Fjellby

Dato : 10-01-10 18:20

Kerim Ellentoft wrote:

> [...]
> køre på Windows 7, hvis du ellers har FP installeret i dit
> nuværende system.
>
> Iøvrigt er FP jo i dag et forældet program, du bør

Ja, jeg vet, men kan man integrere noen andre program slik
at man kan åpne Frontpage sidene i det? Jeg må tilstå at jeg
er en smule blank her :)

> http://office.microsoft.com/da-dk/frontpage/FX100743231030.aspx

> [...]

Oki, har kikket. Men i følge den her link:
http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/Details.aspx?type=Software&p=Microsoft%20Office%20FrontPage%202003%20Service%20Pack%203&v=Microsoft&uid=11&pf=0&pi=1&s=Frontpage%202003&os=32-bit

....skal Frontpage være 100 % kompatibel med Win 7, 32 og 64
bit.

--
Dag Fjellby

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 04-02-10 13:19

"Jon-Inge K" <jik@home.org> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Når jeg googler på dette, får jeg opp forskjellige resultater. Noen sier
> det går fint, mens andre rapporterer problemer?

Jeg kører MS FrontPage 2002 på min ACER Aspire M3201, og med 64-bit Windows
7, uden problemer.
Så mon ikke også FrontPage 2003 skulle fungere på en 64e-bit Windows 7?

Mvh
Jørgen

Fra : Niels

Dato : 08-03-10 08:41

Den 07-01-2010 18:08, Jon-Inge K skrev:
> Er Windows 7 64 bit og MS Frontpage 2003 kompatible med hverandre?
> Altså, funker Frontpage 2003 på 64 bit Win 7?

ja det virker fino hos mig