Outlook 2007 sorteringsregler og overfør g~
Fra : JSH [9800]

Dato : 07-01-10 19:13

Hej
Jeg har lige hjulpet en kollega med at flytte hans dokumenter m.m. over på
en bærbar med Windows 7, men har nu følgende problemer, da WIN7 ikke har
Outlook Express eller Mail. Han har derfor valgt at bruge Outlook 2007:

1: Han og konen har lavet en alias adresse, således at kontoen er det
samme - de har forskellige mailadresser. Hvordan laver jeg følgende
sortering i Outlook 2007, så han ikke modtager konens mail og hun ikke
modtager hans mail - http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5684

2: Konen havde nogle mails hun gerne ville have sikret. Jeg kopierede derfor
dbx filerne. Hvordan "hiver" jeg dem ind i Outlook 2007?