Fra Outlook Express til Outlook 2003?
Fra : Peter

Dato : 06-01-10 12:15

Min fætter spørger om han kan flytte sine Outlook Express mails til
Outlook 2003. Jeg har ingen erfaring med Outlook Express og kan kun
finde noget på nettet om backup af mails i enten Outlook Express eller
i Outlook. Hvad kan jeg svare ham?

Vh.
Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-01-10 21:00

"Peter" <jesalami@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Det kan man bl.a. læse om her:
http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA010943871033.aspx

Kurt

Fra : Peter

Dato : 07-01-10 00:52

On 6 Jan., 20:59, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> "Peter" <jesal...@gmail.com> skrev i meddelelsennews:ed96c3f7-1569-4df2-b01b-6ddd73c654cc@l30g2000yqb.googlegroups.com...
> Min f tter sp rger om han kan flytte sine Outlook Express mails til
> Outlook 2003. Jeg har ingen erfaring med Outlook Express og kan kun
> finde noget p nettet om backup af mails i enten Outlook Express eller
> i Outlook. Hvad kan jeg svare ham?
>
> Vh.
> Peter
>
> Det kan man bl.a. l se om her:http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA010943871033.aspx
>
> Kurt

Det vil jeg sende videre til min fætter. Han opgiver nok, men så må
han ringe.

Vh
Peter