Søger min far
Fra : Willy

Dato : 06-01-10 03:11

Hej. Jeg er ny her i gruppen og håber at dette er den rigtige gruppe jeg er
havnet i.

Jeg søger oplysninger om min biologiske far som jeg ikke har set siden jeg
var 3 år gammel. Jeg er nu 62 og formoder han er død nu, men hans navn
var/er Verner Simonsen. Han var/er fra Tommerup på Fyn og vist nok fra en
vej ved navn Fanevej.

Nogen her som kan hjælpe? Jeg er nu bosiddende i Filippinerne gennem mange
år og vil blot vide lidt mere om min biologiske far.

Venlig hilsen
Willy

Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 06-01-10 09:38

Hej Willy!
Prøv at rette henvendelse til

Lokalhistorisk Arkiv, Tommerup

Rytterskolen, Ryttergade 3, Brylle

5690 Tommerup

tlf: 64 75 13 00

e-mail: arkivet-5690@pc.dk

website: www.tommerup.lokalarkiver.dk

måske kan de hjælpe dig.

Hilsen

Svend Haakon

Fra : oz7aik

Dato : 06-01-10 11:53

"Sv. Haakon Jensen" <sv-haa@orumnet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Willy!
> [...]

Prøv også http://www.dis-danmark.dk/index.php Forum, Aneefterlysning
det vil være godt hvis du kan skaffe flere oplysning på din far, f.eks hans
ca født, sted
så kan han måske også findes i folketælling, har du ikke anden familie der
har nogen flere oplysninger

Jørgen

Fra : Jan Andersen

Dato : 06-01-10 13:00

> [...]
>
> Nogen her som kan hjælpe? Jeg er nu bosiddende i Filippinerne gennem mange
> år og vil blot vide lidt mere om min biologiske far.

Hej Willy.

Som tidligere forslået kunne http://www.dis-danmark.dk være en mulighed. Der
er måske èn der som kan slå din fødsel op, det kunne være der var lidt flere
oplysninger om din far? Hvis der er flere oplysninger om din far og man
formoder at han levede efter 1970, kunne cpr-registeret være en mulighed,
men de skal bruge fødselsdato og sted eller en adresse, for at kunne søge.
En sådan søgning koster kr. 52,-

Mvh
Jan

Fra : Willy