Låg på kummefryser
Fra : CK®

Dato : 03-01-10 15:19

Hej alle og glædeligt nytår!

Jeg har en Gram kummefryser, hvor håndtaget er ved at falde af.
De skruer, som holder håndtaget fat på låget, er sat i indefra.
Nu er jeg ikke den bedste gør-det-selv-mand, så jeg har ikke turdet flå
tætningslisten af uden videre for at se hvorn jeg kan skille låget ad.

Er der nogen herinde som kan give mig et tip eller henvise mig til sider
på nettet, som ku vise mig hvordan?
Jeg har selv ledt derude, men har ikke kunnet finde noget.

Hjælp, please..!

venlig hilsen

Claus

Fra : John V.

Dato : 29-01-10 22:20

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på nettet, som ku vise mig hvordan?
> Jeg har selv ledt derude, men har ikke kunnet finde noget.

Lim kan vel gøre det, f.eks. Araldit der klæber på næsten alt, så slipper du
også for at skille det hele ad...