Ændre fra Outlook Express til Outlook 2007
Fra : Peter

Dato : 03-01-10 14:57

Hej NG!

Tidligere har jeg anvendt Outlook Express som postprogram, med f. eks.
afsendelse af vedhæftet fil, ved at højreklikke på "emnet" på "skrivebordet"
og vælge "send til postmodtager". Nu har jeg foretaget et skifte til Outlook
2007, som nu er valgt til det primære postprogram. Men når jeg skal sende en
vedhæftet fil, ved at højreklikke på "emnet", åbnes stadig Outlook Express.

Hvordan kan jeg ændre dette til, at det skal være Outlook 2007 der udfører
opgaven fremover ?

På forhånd. Tak!

hilsen
Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-01-10 15:37

"Peter" <kontakt@morgenmusikken.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> stadig Outlook Express.
>
> Hvordan kan jeg ændre dette til, at det skal være Outlook 2007 der udfører

Du skal nok ind i Kontrolpanel og finde det sted, hvor du kan ændre på
standardprogrammerne. Der kan man bestemme hvilket program der skal gøre
hvad i forskellige situationer.
Du burde have skrevet hvilket styresystem -udover at det jo nok er windows.

Kurt

Fra : Peter

Dato : 03-01-10 16:56

> [...]
> hvad i forskellige situationer.
> Du burde have skrevet hvilket styresystem -udover at det jo nok er

Windows XP

hilsen
Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-01-10 23:11

> Windows XP
>
> hilsen
> Peter

Jeg har ikke lige en xp ved hånden, men mener, at du i kontrolpanel skal i
tilføj/fjern programmer og finde en fane, hvor du kan definere hvilke
programmer der skal være default til mail osv.

Kurt

Fra : carlsen

Dato : 06-01-10 02:08

Ja, undskyld, at jeg bryder ind i en tråd.

Jeg har gennem et stykke tid læst og besvaret enkelte indlæg i denne
gruppe,
og i dag har jeg selv et spørgsmål at stille.

Og så må jeg erkende, at jeg ikke kan finde nogen steder, hvor man
kan oprette en ny meddelelse/spørgsmål.
Vil nogen hjælpe mig med dette nye problem ?

På forhånd Tak.
venlig hilsen
Jørgen Carlsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-01-10 17:56

"carlsen" <kapp33@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, undskyld, at jeg bryder ind i en tråd.

Det er også en lidt dårlig ide - dels får du et forkert emne - og ind
midt i en tråd, så de færreste ser, hvad du skriver ;-(

Samtidig får du postet i en gruppe, der handler om MS Office
programmer - og det er ikke dem, du bruger som news-klient.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Bæ9

Dato : 06-01-10 19:41

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

og jan ka godt li at have en hævet pegefinger så i stedet for at hjælpe dig
videre sidder han bare og er gammel, redneck/tyrenakke kolerisk - og er han
ikke gammel er det nok ham der får for lidt og er afrydder hos McD
(østkysthustlers)

men i øvrigt - kig på www.usenet.dk - der er masser af tips og regler -
reglerne ka du se stort på - dem er der ingen der følger alligevel, men alle
diskuterer dem og brokker sig over at de ikke følges, så var det ikke for
dem, var der kun 5 procent trafik tilbage på usenet......

velkommen til usenet hvor der er masser af uforløste testeteroner