Lave data picker til textarea
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 15:53

Hej NG,

Hvordan kan man lave en data picker, som henter nogle valgte data til et
textarea. Hvis man f.eks. har skrevet:

2010 bliver et godt år |

skal man så hente data til | (altså pointeren).. hvis det giver mening.
Ellers må jeg lave en billed illustration..

Mvh Anders

Fra : Stig Johansen

Dato : 03-01-10 17:06

"Anders Mikkelsen" <anders.mikkelsen[snabela]fixgroup.dk> wrote:

> [...]
>
> skal man så hente data til | (altså pointeren).. hvis det giver mening.
> Ellers må jeg lave en billed illustration..

var need_data = dit_textarea.value.indexOf('|');
if (need_data > -1 ) {
var data = hent_data(xyzq) ;
dit_textarea.value =
dit_textarea.value.substring(0,need_data-1)+data+dit_textarea.value.substring(need_data+1);
}

Stig Johansen