Andet multimedie
bentjuul 3670
Til emjeppesen
Fra : Pico

Dato : 02-01-10 00:03

du skriver at du har købt:
> jeg har ikke valgt noget som helst andet end at købe Aldis nye
> drønnert til 14.999 kr, hvor Home er preinstalleret.
Den kan vist stadig fås så jeg overvejer at anskaffe den, har du noget
negativet eller andet at sige om den ?
Den annonce der er på nettet nu er ikke særligt fyldestgørende.

--
MVH
Pico

Fra : emjeppesen

Dato : 02-01-10 05:05

Pico skrev:

>du skriver at du har købt:

>Den kan vist stadig fås så jeg overvejer at anskaffe den, har du noget
>negativet eller andet at sige om den ?

Kabinettet er udstyret med en venstrestillet låge, som ikke kan ændres
til højrestillet. Det er ret træls, hvis man er nødt til at have det
enormt store kræ på højre side. Kortlæserne er for få og ikke til de
mest gængse kort i min stald. Compact Flash mangler f.eks.

Maskinen fungerer fint. Har masser af power, men virker alligevel lidt
discount udstyret. Jeg har f.eks .selv måttet udvide med en TV-tuner
og en bluetooth dongle.

Hilsen emj

Fra : N Dude

Dato : 02-01-10 11:17

emjeppesen wrote.:

> Maskinen fungerer fint. Har masser af power, men virker alligevel lidt
> discount udstyret. Jeg har f.eks .selv måttet udvide med en TV-tuner
> og en bluetooth dongle.

Er maskinen ikke rettet specielt mod gamere?
De vil sikkert mene, at tvkort er overflødigt og BT for langsomt...

SVJH var den sidste muskelmaskine, de havde, rettet mod multimedia og havde
det, du efterlyser. Men det er snart et år siden, de havde den.

Fra : emjeppesen

Dato : 02-01-10 15:59

N Dude skrev:

>Er maskinen ikke rettet specielt mod gamere?
Jo

>De vil sikkert mene, at tvkort er overflødigt og BT for langsomt...

Ja, hvis man overhovedet ikke vil andet end spille, men mon ikke de
fleste gerne vil havde de andre muligheder også.

Hilsen emj

Fra : Pico

Dato : 02-01-10 15:16

emjeppesen wrote:

> [...]
> enormt store kræ på højre side. Kortlæserne er for få og ikke til de
> mest gængse kort i min stald. Compact Flash mangler f.eks.

Det med lågen vil være fint for mig, den står til venstre Beklageligvis
bruger jeg i spejlreflekset Compact Flash

> Maskinen fungerer fint. Har masser af power, men virker alligevel lidt
> discount udstyret. Jeg har f.eks .selv måttet udvide med en TV-tuner
> og en bluetooth dongle.

Jeg har hentet reklame for den i dag og bemærkede også at der ikke var
TV-tuner i og det bruger jeg meget, det er ganske fint at se TV på 24
skærmen. Den er heller ikke speciel køn, ganske vist er min hoby forvist fra
stuerne, men for det kan det da godt se pænt ud.
Det er nok rigtigt hvad Dude skriver at det er en decidert spillemaskine og
det er meget lidt jeg gør i det.
Jeg tror jeg klapper hesten lidt og finder en mere multimedia maskine.
Tak for tilbagemeldingen.

--
MVH
Pico

Fra : emjeppesen

Dato : 02-01-10 15:58

Pico skrev:

>Det er nok rigtigt hvad Dude skriver at det er en decidert spillemaskine og
>det er meget lidt jeg gør i det.

ja, det er en ren gamer, men den er suveræn til at arbejde med store
billedfiler og have gang i mange programmer samtidig, uden at man
mærker nogen træghed af den grund.
Det er maskinkraft, der vil noget, men man må selv udvide til andre
krav.

Hilsen emj