Underholdning på SQ351 (Singapore Airlines~
Fra : PeterM

Dato : 01-01-10 12:50

Hej,

Vi skal til Thailand i midten af januar(2010) med 3 dage i Singapore.
Vi er lidt nervøse for om der er underholdning med på denne rute. Her
tænker jeg på en skærm pr. passager. (Økonomi klasse).

Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte dette? Og evt. kan
fortælle hvad det er for noget underholdning.

Mvh Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-01-10 22:15

PeterM skrev:

> Vi skal til Thailand i midten af januar(2010) med 3 dage i Singapore.
> Vi er lidt nervøse for om der er underholdning med på denne rute. Her
> tænker jeg på en skærm pr. passager. (Økonomi klasse).

Du er nødt til at fortælle lidt mere. Fx hvilket flyselskab
du skal med. Flytypen kan også være interessant at kende. Og
du skriver heller ikke, om det er på ruten fra Danmark til
Singapore/Thailand, du vil have underholdning, eller om det
er på ruten mellem Singapore og Thailand.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Bliv klogere på danske ord og ordsprog:

Fra : Elmer Fjort

Dato : 01-01-10 23:13

> [...]
> det er på ruten fra Danmark til Singapore/Thailand, du vil have
> underholdning, eller om det er på ruten mellem Singapore og Thailand.

Øh. Har skriver da ganske tydeligt hvilken strækning og hvilket
flyselskab, endda afgangs nummer!

Peter M kig her på linket:
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/exp/entertainment/index.jsp

Det er en 747 som I skal med fra Cph.

elmer

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-01-10 10:26

Elmer Fjort skrev:

> Øh. Har skriver da ganske tydeligt hvilken strækning og hvilket
> flyselskab, endda afgangs nummer!

Nej, det er ikke tydeligt. Det er en rigtig dårlig ide at
skrive informationer i emnelinjen og ikke i selve indlægget.
Dels kan andre ikke umiddelbart citere oplysningerne, og som
det kan ses, er det ikke alle, der læser emnelinjen.

Selv efter du gjorde opmærksom på, at oplysningerne var der,
brugte jeg et minut, før jeg fandt dem - jeg sad først og
tjekkede, om indlægget måske var skrevet i html, og at det
var derfor nogle oplysninger ikke blev vist hos mig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computer og internet:

Fra : Steen Hansen

Dato : 02-01-10 11:18

On Sat, 02 Jan 2010 10:25:47 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>tjekkede, om indlægget måske var skrevet i html, og at det
>var derfor nogle oplysninger ikke blev vist hos mig.

Vil det siger du læser alle mail ?

Personligt læser jeg først emnelinien, og finder jeg denne intressant
læser jeg indlægget.

Jeg læser aldrig indlægget før subject.

Men ellers har du ret det burde også have stået i selve indlægget.

Steen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-01-10 11:29

Steen Hansen skrev:

> Vil det siger du læser alle mail ?

Jeg bruger en genvejstast til at hoppe til næste ulæste
indlæg i mine abonnerede grupper. Hvis det er interessant
efter de første par linjer, læser jeg det, og ellers hopper
jeg videre til næste ulæste indlæg i samme tråd. Hvis emnet
er uinteressant, bruger jeg en anden genvejstast til at
hoppe videre til næste ulæste tråd.

> Personligt læser jeg først emnelinien, og finder jeg denne intressant
> læser jeg indlægget.
>
> Jeg læser aldrig indlægget før subject.

Jeg læser også nogle gange emnet, hvis øjet tilfældigvis
passerer den del af skærmen, men normalt læser jeg det ikke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus, spyware og andet snavs på computeren:

Fra : Nicolai Lang

Dato : 02-01-10 19:46

On Sat, 02 Jan 2010 11:28:33 +0100, Kim Ludvigsen

> [...]
>jeg videre til næste ulæste indlæg i samme tråd. Hvis emnet
>er uinteressant, bruger jeg en anden genvejstast til at

Jeg læser alle mails som sendes til mig, og næsten alle news indlæg i
de grupper jeg abonnerer på. Ligesom Kim bruger jeg en genvejstast, og
ser sjældent emnelinien.

Så ja, jeg synes også det er en meget dårlig idé at skrive vitale
informationer _kun_ i emnelinien.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Fra : alexbo

Dato : 02-01-10 11:32

"Steen Hansen" skrev

> Jeg læser aldrig indlægget før subject.

Det gør jeg, klikker på næste ulæste meddelelse,
det betyder så ofte at det er noget uforståeligt fordi meddelelsen starter i
emnelinien, eller der er så elendigt citeret at meningen er væk.
Men så er det bare videre til næste.

At bruge emnelinien som filter synes jeg ikke virker bedre, mange emneliner
er det rene vrøvl i forhold til indlæggets indhold.
Desuden kan der være gode indlæg i en tråd med en tåbelig emnelinie.

Denne NG er en af de absolut bedre, de fleste emneliner giver et indtryk af
hvad det handler om, og som regel holder man sig til emnet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Steen Hansen

Dato : 02-01-10 11:15

On Fri, 1 Jan 2010 11:49:55 -0800 (PST), PeterM
<peter.melchiorsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte dette? Og evt. kan
>fortælle hvad det er for noget underholdning.

Prøv denne side

http://www.seatguru.com/

Som jeg forstår siden skulle der være skærm ved hvert sæde

Steen

Fra : PeterM

Dato : 02-01-10 03:25

On 1 Jan., 23:12, "Elmer Fjort" <Whokn...@Whocares.com> wrote:

>    Øh. Har skriver da ganske tydeligt hvilken strækning og hvilket
> [...]

Hej,

Tak for svarene.

/Peter

Fra : Patrick

Dato : 04-01-10 14:06

On 1 Jan., 20:49, PeterM <peter.melchior...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte dette? Og evt. kan
> fortælle hvad det er for noget underholdning.

Da jeg fløj økonomi til Singapore, havde vi hver en skærm.. Der var
måske 10-15 nye film, forskellige serier(dog mener jeg kun der var en
af hver afsnit), lidt spil og musik.. Så rimelig underholdning, når
man ikke sov

God rejse - Der er flot i Singapore!

Fra : Patrick

Dato : 04-01-10 14:06