AVG opdatering koflikter med Windows firew~
Fra : anne

Dato : 31-12-09 11:08

Hej Gruppe

Jeg står i et problem, som jeg har før, men denne gang synes jeg ikke selv
at kunne løse det.

I dag har jeg købt ny licens til AVG Internet security (tror jeg den hedder)
9.0. Efter at have installeret (flettet med den gamle AVG tror jeg det var),
så siger både den og Window (Vista home basic) at de er slået fra. Det er
kun firewall'en i AVG'en der er slået fra.

Er der ikke en der kan hjælpe med hvordan det kan løses??

MVH

Anne

Fra : anne

Dato : 31-12-09 13:55

"anne" <anne@nejtilspam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> fra. Det er kun firewall'en i AVG'en der er slået fra.
>
> Er der ikke en der kan hjælpe med hvordan det kan løses??

Er vist ordnet nu, ved at slettet det hele og installerer den igen.

Fra : Peter Martinsen

Dato : 07-02-10 10:52

"anne" <anne@nejtilspam.com> wrote in message
> [...]
> fra. Det er kun firewall'en i AVG'en der er slået fra.
>
> Er der ikke en der kan hjælpe med hvordan det kan løses??

http://www.microsoft.com/security_essentials/support.aspx?mkt=en-us

Mvh Peter