sorteret i alfabetisk orden
Fra : oz3jbp

Dato : 28-12-09 07:54

Jeg har en Indholdsfortegnelse lavet af SharePoint Designer,
Kan man indsætte en kode så links bliver sorteret i alfabetisk orden.?

http://www.oz7aik.dk/faglig/_indhold/index.htm

JbP

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-12-09 16:28

Se i egenskaber for Indholdsfortegnelsen hvilke muligheder der er.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : oz3jbp

Dato : 28-12-09 08:55

On 28 Dec., 16:28, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Se i egenskaber for Indholdsfortegnelsen hvilke muligheder der er.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

> - Vis tekst i anførselstegn -

Der er ingen mulighed, hvis det er egenskaber kan kan se på den side
jeg har indsat webkomponent Indholdsfortegnelse

JbP