outlook
Fra : S.B.

Dato : 28-12-09 18:55

Er kommet til at trykke "fjern denne kolonne" inde i outlook i feltet, der
viser dato mailen er modtaget, nogen der ved hvordan jeg får den frem igen?

Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-09 19:09

"S.B." skrev i en meddelelse
> Er kommet til at trykke "fjern denne kolonne" inde i outlook i feltet,
> der
> viser dato mailen er modtaget, nogen der ved hvordan jeg får den frem
> igen?

Hvis jeg har forstået dig ret:

Højre-klik på felterne over kolonnerne - vælg tilpas aktuel visning -
første knap giver mulighed for hvilke kolonner, der skal vises.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-09 19:11

Jan skrev:
> Højre-klik på felterne over kolonnerne - vælg tilpas aktuel visning -
> første knap giver mulighed for hvilke kolonner, der skal vises.

PS - dette er for Outlook 2003 - jeg ved ikke om det er det samme i
andre versioner

Jan

Fra : S.B.

Dato : 28-12-09 19:14

> PS - dette er for Outlook 2003 - jeg ved ikke om det er det samme i andre
> versioner
>
> Jan

Jo det virkede helt fint, tak for det da
har så i mellemtiden fået et andet problem, er kommet til at gruppere efter
afsender, og kan ikke vælge at "afgruppere" dem igen, ser det ud til
vil helst at de bare står i en lang række efter hvad tid jeg har modtaget
dem, uanset hvem der har sendt dem

Kender du også løsningen på det?

Søren

Fra : S.B.

Dato : 28-12-09 19:16

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil helst at de bare står i en lang række efter hvad tid jeg har modtaget

Fandt det selv, er jo samme sted

Tak for hjælpen