Flyrejsende til USA skal strippes ?
Fra : Jet

Dato : 27-12-09 08:39

Hørte lige at Flyrejsende til USA skal strippes ude ved gaten. Det har
jeg ikke kunnet finde noget om på
http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Sikkerhed/Sikkerhedskontrol.htm Ved
nogen hvad der foregår eller skal foregå fremover ?

Fra : Elmer Fjort

Dato : 27-12-09 22:03

[...]

Læste på tekst tv på en eller anden kanal, at passagerne blev kropsvisteret
og ikke andet.
Det var noget pentaerythritol som han forsøgte at tænde. Det skulle både
være et sprængstof og hjertemedicin

Elmer

Fra : Jet

Dato : 29-12-09 01:51

On 27 Dec., 22:03, "Elmer Fjort" <Whokn...@Whocares.com> wrote:
> "Jet" <jetro...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:30e7af64-28ba-4762-a7fa-343a7b8f318e@v25g2000yqk.googlegroups.com...
> H rte lige at Flyrejsende til USA skal strippes ude ved gaten. Det har
> jeg ikke kunnet finde noget om phttp://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Sikkerhed/Sikkerhedskontrol.htm  Ved
> nogen hvad der foreg r eller skal foreg fremover ?
>
> L ste p tekst tv p en eller anden kanal, at passagerne blev kropsvisteret
> og ikke andet.
> Det var noget pentaerythritol som han fors gte at t nde. Det skulle b de
> [...]

Her er bomben, der skulle slå 289 ihjel. Politifotos viser, at den
formodede flyterrorist havde syet sprængstoffet ind i skridtet på sine
underbukser. Et par ødelagte underbukser med en pakke pulver syet ind
i skridtet og en defekt detonator er alt hvad der er tilbage fra den
23-årige ..... læs mere: http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1275501.ece

Jeg ser ikke anden udvej end at "skridtet" på mennesker er det nye
skjulested for sprængstof og at securety må kikke/mærke efter eller
opsætte 3D røntgenmaskiner netop ved gaten for fly til Nordamerika.

Jet

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 29-12-09 12:12

Jet skrev:

> [...]
> skjulested for sprængstof og at securety må kikke/mærke efter eller
> opsætte 3D røntgenmaskiner netop ved gaten for fly til Nordamerika.

Security har aldrig kunnet forhindre galninge i at foretage et attentat
mod et fly, og det vil de heller ikke kunne i morgen eller næste år.

Politikere og embedsmænd vil gerne give befolkningen og
amatørterrorister et indtryk af, at de kan forhindre attentater, men der
er stadig mange muligheder for professionelle med onde hensigter.
(Jeg vil naturligvis ikke gå i detaljer med mulighederne)

Det ville gavne betydeligt mere at skabe fred i Mellemøsten, for så
ville interessen for at sprænge sig selv i luften for at hævne sig på
alle os selvretfærdige såkaldte kristne være ret begrænset.

Der er en risiko ved at flyve, men indtil nu er den stærkt overdrevet.
Sandsynligheden for at du bliver lemlæstet eller dræbt af en spritbilist
eller fartgalning er mange gange større.

Bjarne

Fra : N/A

Dato : 29-12-09 12:12