Formule 1 hoteller
Fra : Jan

Dato : 27-12-09 08:49

Hej

Er der nogen der har erfaringer med Formule 1 hotteller særligt i Kassel?

En overnatning er jo billig (29 euro), men hvordan er hottellet?

mvh
Jan

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-12-09 09:17

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaringer med Formule 1 hotteller særligt i Kassel?
>
> En overnatning er jo billig (29 euro), men hvordan er hottellet?

Jeg kender ikke Formule1 i Kassel, men jeg mener, at Formule1 normalt har
bad og toilet på gangen. Indretningen er det, der kan betegnes som enkel.
En anden mulighed, som vi ofte benytter i Tyskland og Frankrig, er Etap,
hvor bad og toilet er på værelset, og der findes faktisk et Etap i Kassel:
http://www.accorhotels.com/gb/hotel-2682-etap-hotel-etap-hotel-kassel-sued-ost-lohfe/index.shtmlDet er en smule dyrere, men jeg synes det er merprisen værd, at have bad ogtoilet på værelset. Indretningen er dog lige så enkel som Formule1.--mvh/Preben

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 27-12-09 21:43

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

> [...]
> http://www.accorhotels.com/gb/hotel-2682-etap-hotel-etap-hotel-kassel-sued-ost-lohfe/index.shtmlDet er en smule dyrere, men jeg synes det er merprisen værd, at have bad ogtoilet på værelset. Indretningen er dog lige så enkel som Formule1.--mvh/Preben

Vi har ofte brugt Etap og Formule1. Nu bruger vi kun Etap, og det er
fordi der er toilet og bad på værelset. og så er morgenmaden lidt
bedre.
Værelsesindretningen er ret spartansk, men man sover fint. Der er tit
en restaurant i nærheden (gåafstand) af Etap, medens vor erfaring er,
at der er længere (bil) til spisested i forbindelse med Formule1.
Vi bestiller altid Etap på nettet.

mvh Søren

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : kristian

Dato : 28-12-09 05:27

On Sun, 27 Dec 2009 08:49:04 +0100, "Jan" <jsle@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der har erfaringer med Formule 1 hotteller særligt i Kassel?
>
>En overnatning er jo billig (29 euro), men hvordan er hottellet?

Jeg har overnattet på et Formule 1 en enkelt gang, Zaandam lige uden
for Amsterdam. Værelset var OK, men de fælles toilet og bade
faciliteter føltes simpelthen for ulækre. Så hellere give lidt ekstra
for et ETAP Hotel.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-12-09 08:59

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der har erfaringer med Formule 1 hotteller særligt i Kassel?
> En overnatning er jo billig (29 euro), men hvordan er hottellet?

Jeg har boet dér, og hotellet ér, som Formule 1 hoteller er generelt
overalt. Samme opbygning med enkle værelser til 3 personer samt toliet og
bad på gangen. Er man ikke voldsomt kritisk med standarden (een stjerne),
kan Formule 1 anvendes til en hurtig overnatning. Morgenbordet er under al
kritik og ikke værd at betale penge for.

Fra : Jan

Dato : 31-12-09 16:30

Tak til alle

Jeg satser på ETAP

godt nytår
Jan

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 07-01-10 13:29

> [...]

>Er der nogen der har erfaringer med Formule 1 hotteller særligt i Kassel?
>
>En overnatning er jo billig (29 euro), men hvordan er hottellet?

Jeg overnattede engang på et Formule 1 i Belgien. Jo, der er billigt at
overnatte 3 mand for 29 euro, men kvaliteten er også derefter. Tænk på
det som hotellernes McDonalds. Du får en god nats søvn på samme måde som
du får et nærende måltid hos McDonalds.
--
http://rutluk.blogspot.com (kultur, mest film & musik)
http://aviskritiker.blogspot.com (aviser og tal)

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-01-10 14:16

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> overnatte 3 mand for 29 euro, men kvaliteten er også derefter. Tænk på
> det som hotellernes McDonalds. Du får en god nats søvn på samme måde som

Glemte du ikke en efter "nærende måltid hos McDonalds"?
--
mvh/Preben