Hvordan 'aflåses' felterne i formulardesig~
Fra : Kurt G

Dato : 26-12-09 21:47

Access 2007:

Jeg har ved hjælp af "Opret"-tabben lavet en "Delt Formular". Dens felter
blev af guiden delt i to kolonner.

Når jeg vil ændre på et datafelts bredde i en af kolonnerne, ændrer jeg på
alle datafelterne i kolonnen på een gang.

Hvad skal jeg (i designvisning) gøre for at få lov til at ændre på
størrelsen af felterne og etiketterne for hver enkelt?

Mvh Kurt

Fra : Rosco

Dato : 29-12-09 14:03

On 26 Dec., 21:46, "Kurt G" <kur...@guldbaek.net> wrote:
> [...]
>
> Hvad skal jeg (i designvisning) gøre for at få lov til at ændre på
> størrelsen af felterne og etiketterne for hver enkelt?

Slet alle felter i formularen og indsæt felterne en af gangen i
formularen

Fra : Kurt G

Dato : 30-12-09 09:50

"Rosco" <erlenbach@computer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Kurt

Slet alle felter i formularen og indsæt felterne en af gangen i

Ja, det er jo en måde at gøre det på, men jeg håbede, at der var en måde at
låse dem op på!
Mvh Kurt

Fra : Rosco

Dato : 30-12-09 05:41

On 30 Dec., 09:50, "Kurt G" <kur...@guldbaek.net> wrote:

> [...]
> formularen
>
> Ja, det er jo en måde at gøre det på, men jeg håbede, at der var en måde at

Det er den eneste måde jeg lige kender til.