Gmail
Fra : Jane

Dato : 25-12-09 12:25

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor vinduet i Gmail pludselig er
meget bredt linjerne er meget lange og og man skal bruge længde
rullegardinet for at læse mailen, og når jeg skal svare er det det samme,
så irriterende

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-12-09 17:52

Jane udtrykte præcist:
> [...]
> meget bredt linjerne er meget lange og og man skal bruge længde
> rullegardinet for at læse mailen, og når jeg skal svare er det det samme,

Ingen problemer hér.

Er du kommet til at forstørre billedet? (ctrl + scroll)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jane

Dato : 26-12-09 15:40

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote in

> Jane udtrykte præcist:
>
> Ingen problemer hér.
>
> Er du kommet til at forstørre billedet? (ctrl + scroll)

Nej det har jeg ikke. Også nogen gange er alle mail foldet ud og der er
ingen knap til at vælge "skjul alle"

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-12-09 15:42

Følgende er skrevet af Jane:
> Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote in

> Nej det har jeg ikke. Også nogen gange er alle mail foldet ud og der er
> ingen knap til at vælge "skjul alle"

:-/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Palle

Dato : 01-01-10 23:41

On 2009-12-26 15:39:53 +0100, Jane <nokvin@FjørnDættehotmail.com> said:

> Nej det har jeg ikke. Også nogen gange er alle mail foldet ud og der er
> ingen knap til at vælge "skjul alle"

Hvilken browser?

--
Palle