Hjælp udbedes til at tyde Jungshoved
Fra : Jens N. Jensen

Dato : 22-12-09 18:23

Jeg har et problem med at læse en dåb af Alborg Pedersdatter fra 1785.
Hvis der er nogen der vill kigge paa og lade mig vide, vil jeg være
taknemmelig.
Jeg har lagt alt hvad jeg ved om det paa

www.jtnj.net

For forhånd tak for hjælp.

Med venlig Hilsen furbundet med
ønsket om en God Jul og et Godt Nytår

Jens N. Jensen

Fra : Arne Nielsen

Dato : 09-02-10 12:18

Jens N. Jensen skrev:
> [...]
> Hvis der er nogen der vill kigge paa og lade mig vide, vil jeg være
> taknemmelig.
> Jeg har lagt alt hvad jeg ved om det paa

Maria Bebudelses Dag hafde Gmd i Ambech og H.
------ Rasmusd. en Datter til Daaben som blev kal-
--- Alborg. Gmd Jens Peders. Rytters H. i Amb. b. B.
------ Jørgens H. ib. stod hos. MdsFadd. Anders Niel-
sen Gmd. i Bønsvig. Rasmus Tongaard. Gmd i A.
Hans -----Gmd i Stp. Kone introduceret 4 Sønd. eft. Paaske.

Mds. = Mands-
Stp. = Stenstrup

Venlig hilsen
Arne

Fra : Jens N. Jensen

Dato : 11-02-10 11:26

Jeg har ikke været her et stykke tid, og så først nu svaret på mit
spørgsmål om tydning af Jungshoved Kirkebog.
Tak til Arne for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jens N. Jensen