Andet multimedie
Print af billeder med jævn hvid kant
Fra : jonaskjaer

Dato : 20-12-09 09:03

Jeg har netop købt en Canon Pixma mp990 printer til at printe billeder
på. På trods af at printeren kan printe billederne ude hvid kant, så
synes jeg faktisk det ser fedt ud med den hvide kant!

Mit problem er, at jeg ikke kan få den hvide kant jævn! Hvis jeg
vælger printerens standard indstillinger bliver det helt skævt og selv
om jeg selv prøver at korrigerer magerne, bliver det aldrig helt
jævnt.

Er der nogen der har et tip til, hvordan jeg kan få fine jævne hvide
kanter på mine printede billeder?

Mange hilsner
Jonas

Fra : emjeppesen

Dato : 20-12-09 17:35

jonaskjaer skrev:

>Er der nogen der har et tip til, hvordan jeg kan få fine jævne hvide
>kanter på mine printede billeder?

prøv at bruge det program, der følger med printeren.'
Easy photo print

Hilsen emj

Fra : jonaskjaer

Dato : 23-12-09 02:30

On 20 Dec., 17:34, emjeppesen <emj@> wrote:

> prøv at bruge det program, der følger med printeren.'
> Easy photo print
>
> Hilsen emj

#emjeppesen
Tak for tip! Det kunne være en mulighed - er godt nok ikke
traditionelt vild med de der programmer der følger med, men det kan jo
være, at den kan gøre tricket.

Fra : emjeppesen

Dato : 23-12-09 11:20

jonaskjaer skrev:

>#emjeppesen
>Tak for tip! Det kunne være en mulighed - er godt nok ikke
>traditionelt vild med de der programmer der følger med, men det kan jo
>være, at den kan gøre tricket.

Jeg er gået helt over til easy photo print. Desuden bruger jeg
selvfølgelig original papir og original blæk og resultatet bliver
perfekt.
Programmet har i øvrigt en trimfunktion, som er rigtig praktisk.

Hilsen emj