Outlook - fejl i mapi32.dll
Fra : Henrik

Dato : 18-12-09 01:35

Når jeg starter Outlook (2003) op får jeg en fejlmeddelse

Søger jeg på MSs side finder jeg følgende forslag
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP011164781030.aspx
men det hjælper ikke.

What to do?

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 06.12.2009)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-12-09 07:49

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev :

>Når jeg starter Outlook (2003) op får jeg en fejlmeddelse
>
>What to do?

Du har spurgt i et hav af grupper, bare ikke den rigtige, det er
news:dk.edb.internet.software.mail+news (og ikke den tilsvarende
Outlook Expressgruppe).

Du er ikke særlig meddelsom, men prøv at gå i start => kør =>
Angiv programadgang og -standarder (i XP) => angiv Outlook som
standardprogram,
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Henrik

Dato : 18-12-09 10:25

"Kerim Ellentoft" <

> Du er ikke særlig meddelsom, men prøv at gå i start => kør =>
> Angiv programadgang og -standarder (i XP) => angiv Outlook som
> standardprogram,

Sorry, men fejlen stod meget godt beskrevet i linket - men jeg har prøvet at
køre en "ret fejl installation" som Office pakken tilbyder og det hjælper
ikke

Jeg har også prøvet dit tip (tak for det), men den giver slet ikke Outlook
som valgmulighed (kun express).

Express var forudindstalleret, Outlook og resten af Office 2003 Pro har jeg
installeret sidenhen - eneste andet postlignede program jeg har installeret
er Skype.

Jeg går ikke ud fra at det er Chrome eller Firefox der driller?