CKEDITOR toolbar
Fra : Anders M

Dato : 15-12-09 17:50

Hey,

Jeg har en side med en CKEDITOR, har bruger samme scripts på alle
sider. Problemet er bare, at jeg pt kun kan ændre toolbaren i
config.js, men kan man ikke noget tilsvarende den gode gamle
fckeditor vælge toolbar for hver editor?

Mvh ANders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 16-12-09 17:47

On 15-12-2009 17:50, Anders M wrote:
> [...]
> config.js, men kan man ikke noget tilsvarende den gode gamle
> fckeditor vælge toolbar for hver editor?

i din config.js skriv da noget ala

config.toolbar_User1 =
[
['Bold','Italic','Underline','Strike']
],

config.toolbar_User2 =
[
['Bold','Italic','Underline','Strike'],'-',['Smiley','Link','Unlink']
],

og når du henter din toolbar i HTML koden så skrives der følgende

<script type="text/javascript">
CKEDITOR.replace(TEXTAREA, {
toolbar: "User1"
});