Abit KN8 Ultra, Northbridge køler
Fra : Erik Poulsen

Dato : 14-12-09 23:08

Hej

Min Northbridge køler/blæser er begyndt, at larme ret så meget. Hvad skal
jeg skifte den til? Er passiv køling nok?

På forhånd tak
Erik

Fra : jk

Dato : 15-12-09 09:51

On Mon, 14 Dec 2009 23:08:22 +0100, "Erik Poulsen"
<egpnewsNO@SPAMhotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Min Northbridge køler/blæser er begyndt, at larme ret så meget. Hvad skal
>jeg skifte den til? Er passiv køling nok?

ja, det havde jeg på min. Jeg havde dog en fan-adapter 80/120 på min
køler og 120 mm blæser, neddroslet med en fan-mate. Det giver lidt
luft på den passive chipset køler. Det er en del år siden ! et af de
bedste bundkort, jeg har haft til passivt standby (S3). Den var oppe
altid på 12 sekunder.

mvh

John