Opdatering af gammel BIOS?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 14-12-09 21:09

Jeg har en 5 år gammel HP desktop. Det der med opdatering/flashing af BIOS,
eller hvad det nu hedder, har jeg aldrig gået op i og måske har det ingen
betydning for min maskine?

BIOS-version/dato: Phoenix Technologies, LTD 3.28, 09-01-2004

Kan jeg og hvordan gør jeg i givet fald? Det kunne da være morsomt, om jeg
kunne puste en anelse mere liv i den gamle slæde
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : N_B_DK

Dato : 14-12-09 21:42

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> wrote in message

> Kan jeg og hvordan gør jeg i givet fald? Det kunne da være morsomt,
> om jeg kunne puste en anelse mere liv i den gamle slæde

Du vil ikke få mere fart ud af noget som helst HP pga en BIOS opdatering.

--
MVH. N_B_DK