Bundkort N1996 2,53 -> 3GB
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 11-12-09 17:27

Hej

Kan bundkortet N1996 opdateres til en 3GB ? (Maskinen er en Medion PC MT6

På nettet fandt jeg indfo om det hvor det bla. står
Maximum approved processor   2.53 GHz Intel Pentium 4.

Er usikker på om det betyder absolut max = 2.53 eller er det blot
den sikkert testede hastighed ?

Jeg har nemli en P4 3GB i overskud...

mvh pjl

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-09 07:58

> Kan bundkortet N1996 opdateres til en 3GB ? (Maskinen er en Medion PC MT6

Flere data om bundkort er nødvendige - Iflg.:
http://episteme.arstechnica.com/eve/forums/a/tpc/f/77909774/m/863006241831:
"the number n1966 doesnt help at all. it has to do with electronic emissions
laws compliance in australia..." - så det kan der stå på MASSER af
forskellige bundkort..
"In a lot of cases, there is model information on the board inbetween the
PCI slots which can't be seen in this picture because of the cards
installed"
http://img146.imageshack.us/img146/5096/mobogr1.jpg

Det kan være et (ikkesærligtsupporteret) OEM-kort..
http://forum-en.msi.com/index.php?topic=127596.0

Mvh Villy

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 13-12-09 23:18

Tak for svaret..

du havde ret mh. til nummeret. Jeg fandt det korrekte blandt kabler og
støv. Det viser sig at bundkortet kører udmærket med en opgraderet CPU.
2,53 -> 3GB

mvh pjl