Hvad sker der her?
Fra : marberg

Dato : 09-12-09 10:35

Har netop hentet de sidste 7 opdateringer til Vista og må konstatere at
alle mine mails i mapperne er forsvundet,også alle sendte mails er væk!
Bruger den nyeste Thunderbird,> version 2.0.0.23 (20090812)
Har nogen haft de samme problemer, og hvad skal jeg stille op med det?

marberg

Fra : Carl Drud

Dato : 09-12-09 19:31

marberg <marberg@adslhome.dk> writes:

> [...]
> Bruger den nyeste Thunderbird,> version 2.0.0.23 (20090812)
> Har nogen haft de samme problemer, og hvad skal jeg stille op med det?

Måske er der noget i nedenstående link der kan bruges.

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Red_mails

--
Carl