Indsætte et pdf-dokument
Fra : Kurt G

Dato : 09-12-09 09:36

Jeg er ved at ændre et site fra med rammer til uden rammer.
Det indebærer, at jeg til menu og andre ting bruger asp!

Ved brug af rammer kan jeg fra menuen få en pdf-fil vist i hovedvinduet ved
blot at lade linket henvise til filen, f.eks. <a
href="Vedtægter%202007.pdf">

Hvordan får jeg den vist en pdf-fil på en asp-side?

Mvh Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-09 12:00

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> blot at lade linket henvise til filen, f.eks. <a
> href="Vedtægter%202007.pdf">
>
> Hvordan får jeg den vist en pdf-fil på en asp-side?

Jeg bruger denne kode med path i database...åbner dokument i nyt vindue...

<kode>
style="text-decoration: none">
</kode>

Bjarne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-12-09 17:18

bsn wrote:
> [...]
> vindue...
> <kode>
> title="<%=Titel%>" style="text-decoration: none">

Hvorfor skal brugeren fratages muligheden for selv at vælge, om pdf'en skal
åbnes i samme eller et nyt vindue? Slet dog den target-attribut.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Kurt G

Dato : 09-12-09 22:28

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger denne kode med path i database...åbner dokument i nyt vindue...

> [...]
Tak for koden, men mit ønske er at få vist pdg-filen i samme vindue under
sidehoved og menu, hvor menuen helt er genereret af asp-kode ud fra en
tekstfil!

Mvh Kurt

Fra : Stig Johansen

Dato : 09-12-09 19:02

Kurt G wrote:

> [...]
> ved blot at lade linket henvise til filen, f.eks. <a
> href="Vedtægter%202007.pdf">
>
> Hvordan får jeg den vist en pdf-fil på en asp-side?

Det er ikke rigtig et asp spørgsmål, mere html, hvor jeg har X-futtet til.

Jeg går ud fra du mener at du vil have vist pdf inde i html'et?

Der kan du bruge en iframe, eller object/embed.

Den slags kender jeg ikke så meget til, så vi må spørge html hajerne
derovre.

Stig Johansen

Fra : Kurt G

Dato : 09-12-09 22:29

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der kan du bruge en iframe, eller object/embed.
>
> Den slags kender jeg ikke så meget til, så vi må spørge html hajerne

Ja, det har du nok ret i!
Tak for det!.
Mvh Kurt