Dynamisk menu og skiftende indhold på side~
Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 06-12-09 14:03

Hej

Jeg er ved at lave en linksamling på
http://footballworld.dk/links.aspx, men da jeg langt fra er ørn
til aspx håber jeg at der nogen som kan hjælpe mig. I venstre
side på sitet ønsker jeg at laven en dynamisk menu i stil med det
de har på http://www.bold.dk/. I højre del af sitet ønsker jeg så
at indholdet ændre sig alt efter hvilken kategori man har trykket
på i menuen. Kan man ikke lave det så jeg ikke behøver at lave en
underside til hvert punkt i menuen, altså jeg vil gerne lave det
i samme fil. Samtidig er jeg lidt nervøs for at det skal kunne
bruges i alle browsere, (kan se at hvis jeg bruger javascript så
kan der være lidt problemer med det?)

Håber det er forståeligt det jeg skriver og at der er nogen som
kan hjælpe.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-12-09 16:46

Lasse Jørgensen wrote:
> [...]
> kan der være lidt problemer med det?)
>
> Håber det er forståeligt det jeg skriver og at der er nogen som

..aspx indikerer, at det skal laves i asp.net - du får derfor meget bedre
svar i den dertil beregnede gruppe news:dk.edb.programmering.dotnet

Jeg sørger for, at både dit spørgsmål og mit svar kan læses der. Yderligere
kan følges der.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 06-12-09 20:37

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> svar i den dertil beregnede gruppe news:dk.edb.programmering.dotnet
>
> Jeg sørger for, at både dit spørgsmål og mit svar kan læses der. Yderligere

Jeg takker for hjælpen og håber på at få svar der