Mailprogram til Win7 - beholde sine mails?
Fra : Morten

Dato : 06-12-09 16:07

Hej.

Jeg vil gerne have mine e-mails med fra Windows Mail under Vista og over i et nyt
mailprogram (ikke Live Mail) under Windows 7.

Jeg har endnu ikke skiftet til Win7 og har forsøgt at importere mine mails i
Thunderbird - det kunne enten Thunderbird eller jeg ikke hitte ud af.

Det drejer sig om 64-bit Windows, og på dansk.

Er der nogle, der har gode idéer - fx til at få importeret under Thunderbird?

Mange hilsener,
Morten

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-12-09 17:11

Morten skrev, Den 06-12-2009 16:07:
> Er der nogle, der har gode idéer - fx til at få importeret under
> Thunderbird?

Import til Thunderbird er beskrevet her:
http://kb.mozillazine.org/Importing_and_exporting_your_mail. Søg efter
"Windows Mail".

Et godt sted at spørge om hjælp til Thunderbird er her:
http://forum.mozilladanmark.dk/index.php.

Fra : Morten

Dato : 07-12-09 00:48

Jens Jensen skrev:

> [...]
> "Windows Mail".
>
> Et godt sted at spørge om hjælp til Thunderbird er her:

Hej Jens.

Du er dagens mand i skysovs - nu fungerer det

Manglede den extension til import, der er beskrevet i dit link.

Nu har jeg noget fintuning tilbage.

Mvh.
Morten

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-12-09 01:35

Morten skrev, Den 07-12-2009 00:48:
> Du er dagens mand i skysovs - nu fungerer det

Tak! Godt at høre.

Jeg plejer i øvrigt at anbefale, at man laver en form for kontrol af, at
det er gået godt, fx ved at sammenligne antallet af mails i de to
programmer, kikke i nogle mails og åbne nogle vedhæftede filer. Det er
ikke fordi, jeg kender til problemer, men bare for en sikkerheds skyld.