Andet multimedie
bentjuul 3670
AutoCAD 2010?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-12-09 17:57

Hej.

Har hentet en prøve version af AutoCAD 2010. Vil lige prøve at rode lidt med
det. Har set nogle video'er på Youtube, og den ligner ikke min (selv om det
også er 2010), der er flere værktøjslinie foroven, det mangler jeg. Hvordan
får jeg dem frem?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : kjaer

Dato : 04-12-09 22:43

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> min (selv om det også er 2010), der er flere værktøjslinie foroven,
> det mangler jeg. Hvordan får jeg dem frem?

Autocad har så mange instillings-muligheder, at der skrives bøger bare om
det.
Prøv at højreklik forskellige steder, så kan du tænde og slukke for alle
værktøjslinier. (tror jeg nok
Det er nok et program der tror vi alle er profesionelle, men hvis man leger
lidt med det så kan man godt gennemskue opbygningen.
Jeg kender ikke 2010 men i 2009 er menulinien reduseret til en knap i
øverste venstre hjørne, det er bare en vanesag.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-12-09 17:04

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> wrote in message

> Autocad har så mange instillings-muligheder, at der skrives bøger bare om
> det.

Det tænkte jeg nok

> [...]
> Det er nok et program der tror vi alle er profesionelle, men hvis man
> leger lidt med det så kan man godt gennemskue opbygningen.

Jeg kan også godt højreklikke, og så få nogle ikoner frem, men jeg har set
nogle videoer på youtube, og der er nogle værktøjslinie på samme måde som
f.eks Word. Kan ses her http://www.youtube.com/watch?v=O47X_IoabQY
Det virker godt nok også profesionelt, men nu skal jeg heller bruge det til
at tegne storebæltsbroer

> Jeg kender ikke 2010 men i 2009 er menulinien reduseret til en knap i
> øverste venstre hjørne, det er bare en vanesag.

Det er den også i 2010.

Fra : kjaer

Dato : 05-12-09 16:20

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> min (selv om det også er 2010), der er flere værktøjslinie foroven,
> det mangler jeg. Hvordan får jeg dem frem?

Du kunne prøve news:dk.edb.cad Den er lidt død, men måske.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-12-09 16:57

> Du kunne prøve news:dk.edb.cad Den er lidt død, men måske.

Ok, det prøver jeg.

Fra : N Dude

Dato : 08-12-09 21:24

Jørgen Nielsen wrote.:

> [...]
> min (selv om det også er 2010), der er flere værktøjslinie foroven,
> det mangler jeg. Hvordan får jeg dem frem?

Og det skyldes ikke forskellige windows versioner?

Jeg savner fx. de ikoner og knapper i AdobeCS3 pakken som W7 har i forhold
til min gamle XP......