Mystisk mandehul
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-12-09 14:24

Jeg har fået tilsendt et billede af en lille dør i, eller nærmest under,
jordhøjde på Østrigsgades Skole:
http://www.grandts.dk/images/Skolefotos/2008-10/ss-skolen-nov09-19.JPG

Umiddelbart tror jeg ikke, at lemmen/døren/indgangen har været brugt til
at skovle koks ned i og ind ad, for fyrkælderen var henne i den anden
ende af bygningen. Men hvad kan man ellers forestille sig, at
'mandehullet' har været brugt til før i tiden?

--
Jørgen Grandt

Fra : Bent E.

Dato : 03-12-09 14:34

> [...]
> ende af bygningen. Men hvad kan man ellers forestille sig, at
> 'mandehullet' har været brugt til før i tiden?

Uvorne unger?

Bent E.
--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-12-09 18:54

Bent E. skrev:

> Uvorne unger?

Du antyder, der måske har været en gummicelle indenfor?

--
Jørgen Grandt
- som i dag for 10 år siden overnattede i et IC-tog