Administration af Outlook profiler?
Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 02-12-09 19:47

I Windows XP og Windows 7 findes der i kontrolpanelet et program til at
redigere, oprette, kopiere og slette profiler i Outlook. Findes dette
ikke i Windows Vista??
Jeg har ledt huller i jorden i Vista for at finde pjalten, men kan ikke
se den noget sted.
Hvorfor?
Der kommer den lakoniske besked om (Vista), at Outlook ikke kan vises
(eller noget i den dur), og den har jeg tidligere onduleret (under XP)
ved hjælp af dette lille program (der slet og ret hedder "Post" i både
XP og W7)... så har jeg ret meget brug for det
Jørgen