Office 2010 Beta
Fra : anne

Dato : 01-12-09 09:19

Hej Gruppe

Jeg har downloadet Beta version af office 2010, men kan ingen steder se hvor
lang tid jeg kan bruge det inden det bliver et betalingsprogram, er der
nogen der ved noget om det??

MVH

Anne

Fra : Bjarne Chr

Dato : 01-12-09 13:28

"anne" <anne@nejtilspam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har downloadet Beta version af office 2010, men kan ingen steder se
> hvor lang tid jeg kan bruge det inden det bliver et betalingsprogram, er

Det gør Microsoft
The beta version of Office 2010 will expire in October 2010.
Users can choose to download the trial or buy the full version of Office
2010 at that time.

http://us20.office2010beta.microsoft.com/faq.aspx?culture=en-US#service

mvh / Bc

Fra : anne

Dato : 01-12-09 17:14

> [...]
> The beta version of Office 2010 will expire in October 2010.
> Users can choose to download the trial or buy the full version of Office

Hej Bjarne

Tusind tusind tak for svar.

MVH

Anne