Finde mine meddelelser fra Outlook.
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-09 20:51

Jeg har opdateret min Vista til win7. Min "gamle" windows ligger nu som
windows.old. Kan jeg deri finde mine gamle mails? Hvis ja, hvor?
Nej, jeg glemte at sikkerhedskopiere inden jeg installerede den nye win7.

mvh
Carsten Grøndal

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-11-09 18:46

"Carsten Grøndal" <Carsten-g(snabel-a)privat-dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> windows.old. Kan jeg deri finde mine gamle mails? Hvis ja, hvor?
> Nej, jeg glemte at sikkerhedskopiere inden jeg installerede den nye win7.

Hvis du har opdateret burde din outlook ikke være ændret, da en opgradering
jo bibeholder installerede programmer. Så hvordan kan den være forsvundet? I
outlook ligger alle informationerne i .pst filen, så den burde jo også ligge
et eller andet sted.

Kurt

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-12-09 00:24

Carsten Grøndal skrev, Den 27-11-2009 20:51:
> Jeg har opdateret min Vista til win7. Min "gamle" windows ligger nu som
> windows.old. Kan jeg deri finde mine gamle mails? Hvis ja, hvor?

Jeg vil tro, de ligger i wondows.old. Der står noget om at finde
Outlooks datafiler her: http://www.eksperten.dk/spm/893536.

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-12-09 00:30

Jens Jensen skrev, Den 01-12-2009 00:23:

> Jeg vil tro, de ligger i wondows.old. Der står noget om at finde
> Outlooks datafiler her: http://www.eksperten.dk/spm/893536.

Og en beskrivelse af, hvordan man finder Outlooks datafiler og flytter
dem til en anden installation, se indlæg nr. 5 her:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=448950&fid=10.