Skjul læste meddelelser
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-09 20:48

Hej.
Hvordan kan jeg skjule hentede læste meddelelser?

mvh
Carsten Grøndal

Fra : Carl Drud

Dato : 27-11-09 22:24

Carsten Grøndal <Carsten-g(snabel-a)privat-dk> writes:

> Hvordan kan jeg skjule hentede læste meddelelser?

Hvilket mail-program?

--
Carl

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-11-09 22:37

Carl Drud udtrykte præcist:

> Hvilket mail-program?

Ligner noget "Microsoft Windows Live Mail"...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-11-09 22:42

Den 27-11-2009 skrev Carsten Grøndal i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvordan kan jeg skjule hentede læste meddelelser?

Hvilket program?
Drejer det sig om mail eller news?
Lars Klintholm

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-09 10:07

Hej.
Undskyld jeg glemte det vigtigste. Drejer sig om windows live mail. Og
drejer sig om nyhedsgrupper. Istedet for at se alle meddelelser vil jeg
gerne nøjes med nye ulæste.

mvh
Carsten Grøndal

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-11-09 11:35

Carsten Grøndal tastede følgende:
> [...]
> sig om nyhedsgrupper. Istedet for at se alle meddelelser vil jeg gerne nøjes

Har "kun" Windows Mail (og i sin tid OE); i førstnævnte er der pr.
default en mulighed for "Vis alle meddelser / skjul læste...osv" øverst
til højre; i OE skal man selv tilføje den; har du ikke dén mulighed i
"Live Mail"?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-09 15:20

Hej.
Nej jeg kan ikke finde den mulighed??

Carsten

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-11-09 15:49

Carsten Grøndal wrote:

> Nej jeg kan ikke finde den mulighed??

Allerførst, tag og lær usenets regler om citatteknik, ellers bliver
indlæggene noget værre mudder. Man svarer altid efter det man citerer!

Prøv at se i menuen: vis, aktuel visning.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-09 22:35

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i meddelelsen

> Allerførst, tag og lær usenets regler om citatteknik, ellers bliver
> indlæggene noget værre mudder. Man svarer altid efter det man citerer!
>
> Prøv at se i menuen: vis, aktuel visning.

Hej igen.

Problemet er løst. Jeg har først nu "fundet" menulinien. Løste problemet med
at vise læste meddelelser

mvh
Carsten Grøndal

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-11-09 22:46

Carsten Grøndal wrote:

> Problemet er løst. Jeg har først nu "fundet" menulinien. Løste
> problemet med at vise læste meddelelser

Meget bedre svar. Nu mangler du blot at klippe det overflødige i citatet
bort.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-11-09 16:03

Carsten Grøndal frembragte:
> Hej.
> Nej jeg kan ikke finde den mulighed??

Gå til "Vis" => "Vis eller skjul"...

Hvis du kan leve med dén mulighed er det måske dét; kan se den ikke har
sådan et visnings-gardin som i WM eller OE.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 27-11-09 22:49

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> writes:

> Ligner noget "Microsoft Windows Live Mail"...

Det er muligt, men det er god skik at skrive hvilket program det drejer
sig om.

--
Carl