Q: Asus P4P800-WM
Fra : Jens

Dato : 26-11-09 16:06

Ville lige høre om der er en venligt sjæl,
som ligge inden med en org-cd til sådan et bundkort (Asus P4P800-WM)
Og vil sælge den til mig eller bare et kopi af den!

Jens

Fra : jk

Dato : 26-11-09 21:01

On Thu, 26 Nov 2009 16:06:26 +0100, "Jens"
<Fiat.Tipo.14ie@HESTgmail.com> wrote:

>Ville lige høre om der er en venligt sjæl,
>som ligge inden med en org-cd til sådan et bundkort (Asus P4P800-WM)
>Og vil sælge den til mig eller bare et kopi af den!

Har du hørt om asus hjemmeiden:

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

der downloader du nyeste drivere til det styresystem, du vælger (XP
?).

mvh

John

Fra : Jens

Dato : 26-11-09 21:20

"jk" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
>
> der downloader du nyeste drivere til det styresystem, du vælger (XP

Hej John

Jow Jow den er også brugt, med nu var det jo et kopi af orginal CD'en jeg er
ude efter.

Jens

Fra : Klavs Christensen

Dato : 12-12-09 21:41

"Jens" <Fiat.Tipo.14ie@HESTgmail.com> skrev i meddelelsen
> Ville lige høre om der er en venligt sjæl,
> som ligge inden med en org-cd til sådan et bundkort (Asus P4P800-WM)
> Og vil sælge den til mig eller bare et kopi af den!
>
> Jens

Hej Jens
Jeg har en liggende der står P4C800/P4P800 series på der er beregnet til
Intel 875 og 865 chipset series . . .
Ved ikke om det er noget der kan bruges

Mvh. Klavs

Fra : Jens

Dato : 17-12-09 13:48

"Klavs Christensen" <xv920(slet)@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hej Jens
> Jeg har en liggende der står P4C800/P4P800 series på der er beregnet til

Joh mon ikke det lige er sådan en jeg har brug for.

Fra : Klavs Christensen

Dato : 21-12-09 15:04

> "Klavs Christensen" <xv920(slet)@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Joh mon ikke det lige er sådan en jeg har brug for.

Skriv evt på min mail for nærmere opysninger

Mvh. Klavs