Andet multimedie
bentjuul 3670
CS2 - Unsharp Mask
Fra : Kim Andersen

Dato : 25-11-09 18:25

Ja, jeg ved at den bruges til at lave et område / billede skarpere.

Men - er der nogen der ved lidt mere om hvordan de 3 forskellige rulers
(Amount, Radius og Threshold) fungere?

Jeg har læst mig til at nogle gør et billede skarpere i 2 omgange med
unsharp mask - hvorfor?

Er der nogle der har nogle gode tips til indstillingere i unsharp mask.

Mine billeder bliver da skarpere, men det kan garanteret gøres endnu bedre.

Er der bedre metoder, er jeg da også lydhør for dette!!!

Kim Andersen

Fra : Steen

Dato : 26-01-10 00:06

> [...]
> bedre.
>
> Er der bedre metoder, er jeg da også lydhør for dette!!!

Tag et kig på min side www.hups.dk vælg egne tutorials og klik på det første
link

Held og lykke
Steen