Hvilke et skal jeg vælge??
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-09 15:31

Hejsa

Jeg er ved at prøve at sammensætte en meget billig gamer PC, så hvilke
bundkort skal jeg vælge hvis det skal være billig men stadig godt.

Socket = am3

Og jeg har tænkt på denne CPU = AMD Black Edition AMD Phenom II X3 720 / 2.8
GHz

Fra : kjeld09

Dato : 25-11-09 17:28

On 25 Nov., 15:30, "Thomas...." <ingen.mail.her...> wrote:
> [...]
>
> Socket =  am3
>
> Og jeg har tænkt på denne CPU = AMD Black Edition AMD Phenom II X3 720 / 2.8

Hej
Prøv at se lidt på det link, her kan du samle den der passer dig

http://fcomputer.dk/?source=webgains&siteid=31753

Det kan også blot bruges som ide oplæg ?

m v h
Kjeld

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 03-12-09 10:53

Thomas.... wrote:
> [...]
>
> Socket = am3
>
> Og jeg har tænkt på denne CPU = AMD Black Edition AMD Phenom II X3 720 / 2.8

Tomshardware sammenligner priser på forskellige hardware komponenter med jævne
mellemrum og giver deres bud på hvad de er de bedste købt i forskellige
prisklasser.
Dette link er til deres CPU sammenligning for November 2009 :
http://www.tomshardware.co.uk/best-gaming-cpu,review-31735.html

Fra : jk

Dato : 03-12-09 12:27

On Wed, 25 Nov 2009 15:30:54 +0100, "Thomas...." <ingen.mail.her...>
wrote:

> [...]
>
>Socket = am3
>
>Og jeg har tænkt på denne CPU = AMD Black Edition AMD Phenom II X3 720 / 2.8

Er det for sent nu ?

Gigabyte MA790GP-DS4H kan låse op den 4. kerne

http://ixbtlabs.com/articles3/cpu/phenom-2-720-810-overclocking-p1.html

Det er jo værd at tage med.

mvh

John