E-Mail
webnoob 5265
Navneliste i Outlook 2003?
Fra : Peter

Dato : 21-11-09 14:10

Hej

Hvor ligger de navne som Outlook 2003 kommer frem med når jeg begynder at
skrive et navn i Til: feltet? Man må kunne luge ud i dem.

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 21-11-09 22:53

Den 21.11.2009 14:09, skrev Peter bl.a.:
> Hej
>
> Hvor ligger de navne som Outlook 2003 kommer frem med når jeg begynder
> at skrive et navn i Til: feltet? Man må kunne luge ud i dem.

Den slår op i dine kontakter (som igen ligger i pst-filen, der ikke kan
redigeres), så det er net nok.

--
Niels

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-11-09 10:24

Den 21.11.2009 22:52, skrev Niels P Sønderskov bl.a.:

> ... så det er net nok.

En slåfejl der næsten giver mening.

--
Niels

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 22-11-09 10:31

Peter skrev:
> Hej
>
> Hvor ligger de navne som Outlook 2003 kommer frem med når jeg begynder
> at skrive et navn i Til: feltet? Man må kunne luge ud i dem.

Markér og delete, så er det væk. Og de ligger ikke i adr. kartoteket.
Den husker bare tidligere sendte email adr.

Mogens

Fra : Peter

Dato : 22-11-09 11:52

Ok, jeg prøver.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-11-09 22:12

Den 22.11.2009 10:31, skrev Mogens Nielsen bl.a.:

> Markér og delete, så er det væk. Og de ligger ikke i adr. kartoteket.
> Den husker bare tidligere sendte email adr.

Der som standard automatisk bliver tilføjet kontakter...

--
Niels

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 22-11-09 22:24

Niels P Sønderskov skrev:

> Der som standard automatisk bliver tilføjet kontakter...

Næh ikke her. Det er bare autofuldførelse.

Mogens

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-11-09 23:20

Den 22-11-2009 skrev Niels P Sønderskov i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Der som standard automatisk bliver tilføjet kontakter...

Nej, tilføje automatisk kan Outlook slet ikke (kun Express)
Lars Klintholm