Problem med jquery contextmenu plugin og a~
Fra : Anders M

Dato : 20-11-09 20:35

Hej NG,

Jeg har lavet et CMS, som har en filemanager som loades med et
klik. Problemet er bare, at jeg gerne vil have en contextmenu til
træet. Hvis jeg skriver

<ul>
<li>hej</li>
<li>hej</li>
</ul>

på siden når den loades vises contextmenuen fint, men hvis det
først hentes efter hentningen af side dvs. en ajax funktion,
vises den normale context menu bare.

Jeg har brugt denne contextmenu:
http://plugins.jquery.com/project/jqueryContextMenu

mvh ANders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-11-09 01:46

Anders M skrev:

> Jeg har lavet et CMS, som har en filemanager
> som loades med et klik. Problemet er bare, at
> jeg gerne vil have en contextmenu til træet.

Et link til dig nye cms-system ville være meget
bedre, for at kunne hjælpe dig.

Hvorfor må vi ikke se hvordan det ser ud?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-11-09 00:58

Allan Vebel skrev:

> Et link til dig nye cms-system ville være meget
> bedre, for at kunne hjælpe dig.

Der er bare enkelte der ikke VIL hjælpes - og
spilder vores tid ved at stille spørgsmål

Er mit svar for groft, eller er Anders M bare gået
i stå?

Jeg bad jo bare om et link, så så sker der ikke
mere.

Fra : Anders M

Dato : 27-11-09 14:06

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Der er bare enkelte der ikke VIL hjælpes - og
> spilder vores tid ved at stille spørgsmål
>
> Er mit svar for groft, eller er Anders M bare gået
> i stå?

Nej, det er det ikke, og det er jeg ikke..
> Jeg bad jo bare om et link, så så sker der ikke
> mere.
Det er helt ok, men det kører lokalt..

Fra : Anders

Dato : 27-11-09 14:15

Anders M skrev:

> Nej, det er det ikke, og det er jeg ikke..
> Det er helt ok, men det kører lokalt..

Er det fordi du mangler et sted at oploade til?
Der findes vistnok flere gratis løsninger på den slags, men ellers
kan du da sende siden til mig, så kan jeg lægge den op et sted
_midlertidigt_ indtil folk her i gruppen forhåbentlig har kunnet
hjælpe dig.

Fra : Anders M

Dato : 27-11-09 16:40

Anders wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> kan du da sende siden til mig, så kan jeg lægge den op et sted
> _midlertidigt_ indtil folk her i gruppen forhåbentlig har kunnet

Jeg uploader den til min server fixgroup.dk/admin login med brugernavn
htmldk og password htmldk . Tryk på billedet "Sider" og der kommer en
oversigt frem. Der skulle gerne komme en contextmenu, men det gør der
ikke. Det virker her: fixgroup.dk/admin/dialogs/tree.php

Pfh tak.