Andet multimedie
bentjuul 3670
Pile til PS CS2
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-09 01:56

Hvor finder jeg nogle gratis pile til brug i PS CS2? Jeg kan ingen finde på
nettet, men der må da være nogen. Jeg troede de var i CS2 ligesom de var i
PS7, men jeg kan ikke finde dem.
Jeg kunne selvfølgelig selv lave nogle pile (en roteret trekant samt en
streg), men ville gerne have nogle forskellige prof.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-11-09 13:02

Peter Sørensen skrev:

> Jeg troede de var i CS2 ligesom de var i PS7, men jeg kan ikke
> finde dem.

Prøv at vælge 'Custom Shape Tool' (U-tasten) og kig i værktøjsmenuen
i toppen. I feltet 'Shape' kan du klikke og i sidemenuen til den
menu, som ruller ned, kan du vælge 'Arrows'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-09 04:33

Thomas G. Madsen wrote:
> Prøv at vælge 'Custom Shape Tool' (U-tasten) og kig i værktøjsmenuen
> i toppen. I feltet 'Shape' kan du klikke og i sidemenuen til den
> menu, som ruller ned, kan du vælge 'Arrows'.

Super! Mange tak for hjælpen. Der lå også en række arrow brushes som kunne
loades. Havde helt glemt hvordan.