Java crontrol panel
Fra : marberg

Dato : 18-11-09 20:04

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men har et problem der
betyder at jeg ikke kan åbne Java crontrol panel. Er kommet til at
slette det i Win xp kontrolpanel. Men det betyder at jeg ikke kan bruge
netbank og andet. Det er lidt dumt men jeg havde 4 versioner og ville
slette nogen af dem og så røg controlpanelet med i farten. Kan nogen hjælpe?

marberg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-11-09 20:34

marberg skrev:
> [...]
> netbank og andet. Det er lidt dumt men jeg havde 4 versioner og ville
> slette nogen af dem og så røg controlpanelet med i farten. Kan nogen

Afinstaller alle dine Java versioner i "tilføj/fjern programmer" og læg
så en frisk Java ind igen. Den letteste måde er nok via http://java.com.

Fra : marberg

Dato : 18-11-09 20:40

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Afinstaller alle dine Java versioner i "tilføj/fjern programmer" og læg
> så en frisk Java ind igen. Den letteste måde er nok via http://java.com.

Der er kun een version i kontrolpanelet, men i programmer er der 2
versioner, hvordan afinstallerer jeg begge ?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-11-09 21:13

marberg skrev:

> Der er kun een version i kontrolpanelet, men i programmer er der 2
> versioner, hvordan afinstallerer jeg begge ?

Gå ind i "Tilføj/fjern programmer" og fjern dem en af gangen.

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 19-11-09 02:37

marberg wrote:
> [...]
> netbank og andet. Det er lidt dumt men jeg havde 4 versioner og ville
> slette nogen af dem og så røg controlpanelet med i farten. Kan nogen

Den sikre løsning er at geninstallere nyeste Java.

Hvis du har mod på småsnaskede workarounds kan du prøve
at kopiere CPL filen fra jre bin directory til Windows System32
directory).

Arne

Fra : marberg

Dato : 19-11-09 11:33

Arne Vajhøj skrev:

> [...]
>
> Hvis du har mod på småsnaskede workarounds kan du prøve
> at kopiere CPL filen fra jre bin directory til Windows System32

Tak for hjælpen, har løst problemet med geninstallering,