Abit KN8 Ultra / Grafikkort bus?
Fra : Erik Poulsen

Dato : 18-11-09 13:04

Hejsa

Jeg har et Abit KN8 Ultra. Jeg er interesset i, at vide hvilke slags PCI-E
til grafikkort der er på bundkortet?

På for hånd tak
Erik

Fra : jk

Dato : 18-11-09 14:43

On Wed, 18 Nov 2009 13:03:50 +0100, "Erik Poulsen"
<egpnewsNO@SPAMhotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har et Abit KN8 Ultra. Jeg er interesset i, at vide hvilke slags PCI-E
>til grafikkort der er på bundkortet?

Så vidt jeg kan finde, er det en pci express x16

http://www.baremetalbits.com/article-24.html

Det er givetvist ikke 2.0, da det er bedaget.

Men det har usb 2.0

Udmærket s939 kort. jeg havde det selv.

mvh

John

Fra : Erik Poulsen

Dato : 18-11-09 14:54

> Så vidt jeg kan finde, er det en pci express x16
>
> http://www.baremetalbits.com/article-24.html
>
> Det er givetvist ikke 2.0, da det er bedaget.

Jeg har det også selv, men skal have nyt grafikkort og vil gerne vide hvilke
type interface jeg kan vælge imellem.

/Erik

Fra : jk

Dato : 18-11-09 15:21

On Wed, 18 Nov 2009 14:53:32 +0100, "Erik Poulsen"

Det ved du så nu. Snakker vi forbi ?

mvh

John

Fra : Erik Poulsen

Dato : 18-11-09 17:36

> Det ved du så nu. Snakker vi forbi ?

Desværre lidt tror jeg

du skriver:

Hvad mener du så med dette?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-11-09 19:52

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i meddelelsen

> Desværre lidt tror jeg
>
> du skriver:
>
> Hvad mener du så med dette?
>
> /Erik

Det synes da ellers klart. Han skriver at det er pci express x16 og at det
ikke er 2.0. Så hvorfor tvivl?
Men sådan noget kan man i øvrigt altid finde på hjemmesiden hos producenten.
http://www.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=KN8+Ultra&fMTYPE=Socket+939

Kurt

Fra : jk

Dato : 19-11-09 08:41

On Wed, 18 Nov 2009 17:36:23 +0100, "Erik Poulsen"

>Desværre lidt tror jeg
>
>du skriver:
>
>Hvad mener du så med dette?

pci express 2.0 er nyeste standard. Det skal du ikke have.

Hvis du går ind på edbpriser.dk

hardware, grafikkort

Så 'Alle filtre', så 'grafik interface'

så sæt flueben ved 'pci express x16' (dem er der 141 af), så Gem og
luk til den, og Søg.

mvh

John

Fra : Erik Poulsen

Dato : 19-11-09 11:07

> Hvis du går ind på edbpriser.dk
>
> hardware, grafikkort
>
> Så 'Alle filtre', så 'grafik interface'
>
> så sæt flueben ved 'pci express x16' (dem er der 141 af), så Gem og
> luk til den, og Søg.

Mange tak. Nu er jeg helt med
/Erik