Hvordan finder jeg et barn sat i pleje 191~
Fra : hyldahl

Dato : 18-11-09 02:36

Er der nogen, der kan give mig et tip om, hvor jeg finder et barn sat
i pleje i 1910?
Jeg har følgende oplysninger:
Moderen Ane Marie Bendixen dør 17/2 1910 i Sct. Knuds sogn Odense
Faderen Jens Kristian Frandsen flytter fra Allesø til Ribe mellem 1910
- 1914
Barnet Rasmus Frandsen født 22/12 1908 i Ansgar sogn Odensen,
fremstillet 13/3 1910 i Allesø kirke har jeg ikke kunnet finde i
Allesø eller Ribe.
Venlig hilsen
Conny Hyldahl

Fra : Anni Skov Christense~

Dato : 18-11-09 20:27

Hvis du ser på fadderne ved dåben, kan du se at to af dem kommer fra
Kirkendrup, som ligger i Næsbyholm Broby, Odense Amt, og opslag 89 fra dette
sogn i kirkebogen fra 1923 - 1938 kan du finde Rasmus Frandsen konfirmeret.
Venlig hilsen
Anni Skov Christensen

Fra : Anni Skov Christense~

Dato : 18-11-09 20:36

Undskyld - jeg er på udebane på Fyn Sognet hedder Næsbyhoved Broby.
Anni
"Anni Skov Christensen" <anni.skov@christensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:4b044ac9$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : hyldahl