Mangler Express eller Win Mail i min nye W~
Fra : Tømreren

Dato : 17-11-09 16:13

Mangler Outlook Express eller Windows Mail i min nye Win 7
Kan et af disse mon ikke downloades og installeres på 7éren ?
Nogen der kender et link eller en ide ? Jeg er ikke til Windows live mail

På forhånd tak

Fra : per f andersen

Dato : 17-11-09 16:41

Tømreren wrote:

> [...]
> Kan et af disse mon ikke downloades og installeres på 7éren ?
> Nogen der kender et link eller en ide ? Jeg er ikke til Windows live

Du kan ikke anvende nogen af de to du nævner

Måske Thunderbird eller Gmail var noget?

mvh per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-11-09 18:00

"per f andersen" <pfatotal@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Du kan ikke anvende nogen af de to du nævner

Det kan lade sig gøre at kopiere den over fra en Vista PC:

http://www.sevenforums.com/tutorials/5481-windows-mail.html

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ole C

Dato : 17-11-09 18:00

per f andersen skrev blandt andet:

> Du kan ikke anvende nogen af de to du nævner

Jo.
http://blog.taragana.com/index.php/archive/windows-7-hack-migrate-windows-mail-from-vista/

--
vh
Ole C

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 17-11-09 18:29

Tømreren skrev:
> Mangler Outlook Express eller Windows Mail i min nye Win 7
> Kan et af disse mon ikke downloades og installeres på 7éren ?
> Nogen der kender et link eller en ide ? Jeg er ikke til Windows live mail

Andre har givet fyldestgørende svar.

Microsofts egen tanke er vist at man bruger Windows Live Mail på Windows 7.
Det er da også den jeg selv har valgt at installere.

Nogle foretrækker WM/OE, men en ting kan jeg nu godt lide i WLM: At den
opretter selvstændige indbakker for mine forskellige emailkonti.

Men det er selvfølgelig kun fordel hvis man har mere end en emailadresse
og vel at mærke ønsker det sådan som programmet er sat op som standard.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 17-11-09 19:12

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> writes:

> Jo.
> http://blog.taragana.com/index.php/archive/windows-7-hack-migrate-windows-mail-from-vista/

Og med dette hack, bliver fremtidige sikkerheds-opdateringer til Windows
Mail automatisk installeret på en W7 maskine?

--
Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-11-09 19:38

Carl Drud skrev:

> Og med dette hack, bliver fremtidige sikkerheds-opdateringer til Windows
> Mail automatisk installeret på en W7 maskine?

Det må dem der gør det da håbe, ellers bliver der et effektivt
angrebspunkt der
--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Får@i.ikke

Dato : 17-11-09 20:41

Hurra det virker

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-09 20:43

Fra : Carl Drud

Dato : 18-11-09 18:53

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> writes:

> Det må dem der gør det da håbe, ellers bliver der et effektivt
> angrebspunkt der

Jeg tvivler på at en opdatering finder sted automatisk og mener at dem
der ikke kan lide LWM burde se sig om efter en anden newsreader.

Thunderbird
XanaNews
40tude Dialog
Agent