lukker ned
Fra : Hougaard

Dato : 17-11-09 11:24

har et bundkort der ca 30sek efter opstart slukker ned, dog stadigvæk lys på
bundkortet..

nogen der evt har en ide om hvad det kan være??

Jørn

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-11-09 19:49

"Hougaard" <hougaard6@youmai.dk> skrev i meddelelsen
> har et bundkort der ca 30sek efter opstart slukker ned, dog stadigvæk lys
> på bundkortet..
>
> nogen der evt har en ide om hvad det kan være??
>
> Jørn

Tyder på at den bliver varm. Prøv at rense cpu blæseren. Hvis ikke den er
beskidt, så tag den evt. af og rens den af og giv den noget nyt kølepasta og
monter igen.
Se evt. efter om der er andre steder, hvor blæsere er stoppet til, så de
bliver varme.

Kurt

Fra : Hougaard

Dato : 19-11-09 10:24

dam prøvet, men ingen held..
andre ider??

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-11-09 22:19

> dam prøvet, men ingen held..
> andre ider??

Lad den boote ind i bios og se om du kan nå at se og aflæse temp inden den
lukker ned.

Kurt

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-11-09 01:30

For lille strømforsyning måske??

Fra : kjeld09

Dato : 21-11-09 05:34

On 17 Nov., 11:23, "Hougaard" <hougaa...@youmai.dk> wrote:
> har et bundkort der ca 30sek efter opstart slukker ned, dog stadigvæk lys på
> bundkortet..
>
> nogen der evt har en ide om hvad det kan være??
>
> Jørn

Hej
Prøve at nulstille din bios. Det gøres ved at tage al strøm fra og
tage det lile rund bateri ud i mindst 1 minut.
Så vil jeg tro at den starter normal og så sæt dato og tid i bios.
m v h
Kjeld