overnatning i skive?
Fra : MariaH

Dato : 13-11-09 08:53

Hej

Er der nogle som kender gode overnatningsmuligheder i skive eller max 20-25
km fra Skive?

Gerne hvor der er plads til 2 personer, 2 kogeplader, bad og toilet i
"boligen" er ikke til det med bad og toilet på gangen.

Ikke for dyrt.

--
Maria

Fra : Martin

Dato : 13-11-09 10:19

MariaH wrote:
> [...]
>
> Gerne hvor der er plads til 2 personer, 2 kogeplader, bad og toilet i
> "boligen" er ikke til det med bad og toilet på gangen.

For 3-4 år siden var jeg på et bed&breakfast lige på den "anden side" af
søen set fra Skive by..

Der var ikke mere end 3-4 km. indtil byen - kæmpe hyggelig have og
rigtig lækker morgenmad!

Dog kan jeg hverken huske pris, adresse eller andet

Anyways, jeg har kun haft rigtig gode oplevelser på mine ture på B&B i
Danmark - så prøv at se om der ikke skulle være nogle i Skive