C sharp
Fra : badstue

Dato : 12-11-09 03:22

Hej Gruppe,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne lave et simpelt tweak program
i C Sharp.. Er det den korrekte gruppe ?

Det jeg godt kunne tænke mig at lave er følgende:

http://peecee.dk/upload/view/202956

Er det ikke nogle relativ små kode indgreb der skal laves ?

Det er vel nogle insert og nogle delete regkey strings... forestiller
jeg mig. Jeg er stort set helt nybegynder..

Så derfor ved jeg ikke hvilke stykker kode jeg skal skrive for at få
det hele til at virke..

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-11-09 11:30

badstue skrev:

> Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne lave et simpelt tweak program
> i C Sharp.. Er det den korrekte gruppe ?

Nej, ikke helt. Cis diskuteres i dk.edb.programmering.dotnet.

--
Bertel