Synkroniser textbox med drop down liste på~
Fra : Paul S

Dato : 09-11-09 10:30

Jeg har en tekstboks og en drop down liste på min side der
refererer til samme data.

Den øvede bruger indtaster kode mens den uerfarne kan vælge fra
listen. Jeg ønsker at holde de to felter synkroniserede uden at
skulle en tur over på serveren.

ex. hvis der indtastes 4 i tekstboksen skal skal det valgte
element i listen være 'Flytning, 4' og omvendt hvis det vælges i
listen skal der stå 4 i boksen.

<input name="TextBox" type="text" id="TextBox" />
<select name="Ddl" id="Ddl">
<option value="1">Klipning, 1</option>
<option value="4">Flytning, 4</option>
<option value="5">Topdressing, 5</option>
<option value="6">Prikning, 6</option>
<option value="7">Tromling, 7</option>
</select>

Er der en der kan hjælpe med lidt client script ?

på forhånd tak
Paul S

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : kasper

Dato : 12-11-09 00:21

<input name="TextBox" type="text" id="TextBox" />
<select name="Ddl" id="Ddl" onchange="TextBox.value='' +
Ddl.value + ''">
[...]

Kan det bruges?