Langebro (København) under reparation
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-11-09 14:30

Hvilket årstal - eventuelt bare cirka - var det at Langebro gennemgik en
større reparation eller vedligeholdelse, således at cyklister og gående
i dagevis måtte benytte jernbanebroen ved siden af pga. de åbne
broklapper?

--
Jørgen Grandt

KV 09: Hellere bide førerulvene i haserne
- end tingene i sig og tænderne sammen!

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 08-11-09 15:51

"Jørgen Grandt skrev:
> [...]
> dagevis måtte benytte jernbanebroen ved siden af pga. de åbne broklapper?

Det var i maj 1989.

Mvh
Svend-Erik Lindberg

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-11-09 19:23

Svend-Erik Lindberg skrev:

> Det var i maj 1989.

Tak. Jeg troede faktisk, det var en halv snes år tidligere.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 08-11-09 22:31

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Tak. Jeg troede faktisk, det var en halv snes år tidligere.
>
> --
> Jørgen Grandt

Jeg var en tur i København på det tidspunkt og havde tilfældigvis mit kamera
med. Begivenheden blev foreviget på et par billeder.

Svend-Erik Lindberg